Neuroloog Groen, R.J.

Neuroloog

Waardering over Groen, R.J., Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 2 oktober 2017

Spanningshoofdpijn

Specialisme

Neurologie

Indien er niet met neon borden boven je hoofd aangegeven wordt wat je mankeert hoef je hier niet met enige klacht te komen! Hier worden werkelijk alleen de voor de hand liggende klachten verholpen. Er wordt niet gekeken en niet geluisterd. Ik loop nu al 1,5 jaar rond met hoofdpijn, draaierigheid en een wolk in me hoofd. Er werd op een "grappige" manier gebracht dat ik er maar mee moest leven!

Reactie van/namens Neuroloog Groen, R.J. - Zoetermeer

Geachte heer,
Op deze plaats kan ik logischerwijs geen inhoudelijke reactie geven, maar wil wel het volgende opmerken. In het achterliggende jaar heb ik u meermalen op de polikliniek gezien, bij herhaling serieus aandacht gegeven aan uw klachten en er is uitgebreid aanvullend onderzoek verricht. Uw kritiek doet naar mijn mening geen recht aan de feitelijke gang van zaken.
Ik betreur het dat u een en ander aanleiding vond om deze negatieve ervaring anoniem online te zetten. Ik heb voor u gedaan wat ik kon, met de grootst mogelijke zorg.
Met vriendelijke groet,
R.J. Groen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groen, R.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.