Waardering over Gulik, S. van, Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 10 januari 2017

9.8
  • Evenwichtsstoornissen
  • Neurologie

Na ruim 2 jaar problemen met evenwicht werd ik eindelijk, na veel therapieën, doorverwezen naar Dr. Van Gulik. Hij nam mijn problemen serieus en heeft mij goed onderzocht. Er werd door Dr. Van Gulik wel degelijk een afwijking gevonden, waarna direct een MRI werd aangevraagd. Hij was mijn redding. Na de MRI bleek ik een grote tumor (gelukkig goedaardig) in mijn hoofd te hebben. Dr. Van Gulik heeft er haast mee gemaakt dat alle gegevens snel naar UMC Utrecht zijn verzonden en na een goede maand ben ik geopereerd. Net op tijd! Ik ben Dr. Van Gulik daarom nog steeds heel dankbaar dat hij goed naar mij heeft geluisterd en de juiste handelingen destijds heeft verricht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gulik, S. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.