Waardering over Hageman, A.T.M., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 16 november 2016

3.0
  • Chronische pijn
  • Neurologie

Loop sinds 5 jaar (20!) met pijnklachten nek/arm door slijtage en daardoor zenuwpijn. Was niet s aan te doen en daardoor alle jaren alleen pijnbestrijding gehad in Ede (kortere wachttijd) en zelf van alles geprobeerd. laatste jaar kwamen er constante tintelingen/pijnsteken bij en werd het voor mij eigenlijk steeds zwaarder. Was al minder gaan werken en sociaal leven was ook niet heel veel meer. Naar huisarts gegaan en doorverwezen naar deze neuroloog. Kwam binnen had zich niet ingelezen, keek naar de gegevens van 2011, bijna niets gevraagd over de laatste 5 jaar. Ging niet opereren en leef er maar mee, ben 48jaar en moet nog 20 jaar werken.Wilde alleen weten of er nog iets mogelijk was, ging hij verder niet op in en stond samen met mijn vriend binnen 3 minuten weer buiten. Second opinion aangevraagd en in dat ziekenhuis in ieder geval serieus/geluisterd genomen, ondertussen geopereerd en hopelijk met succes! Mijn gevoel was: ik werd niet serieus genomen, er werd niet geluisterd. Ben absoluut niet op mijn mond gevallen maar hier heb ik een heel rot gevoel aan over gehouden. Kom niet voor de lol naar het ziekenhuis.Luister naar iemand!

Reactie van/namens Rijnstate

geplaatst op 18 november 2016

Geachte heer/mevrouw,

Het spijt ons dat uw afspraak met dokter Hageman niet zo is gelopen als gehoopt en verwacht. Wij zullen uw bericht aan hem doorgeven.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hageman, A.T.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.