Waardering over Hamburger, H.L., Esthetisch-medisch centrum Boerhaave Medisch Centrum - Amsterdam op 26 april 2017

• Narcolepsie

Nadat bij mijn dochter Nacrolepsie geconstateerd werd en de neurologen in Almere uitbehandeld waren zijn wij door verwezen naar dokter Hamburger. Mijn dochter woog door de ziekte meer dan 100 kilo, kon, doordat zij continue in slaap viel, kataplexie aanvallen had en hallucineerde geen normaal leven leiden. dwz Studies werden niet afgerond, ze kon geen baan vinden en was depressief door slaap gebrek en andere nare reacties uit de maatschappij op haar gedrag en haar omvang. Nadat zij door dr. Hamburger opnieuw gediagnostiseerd is en de beschikking heeft gekregen over de juiste medicijnen leeft ze het leven wat past bij een vrouw van haar leeftijd. Ze is nu 55 kilo en is manager van een B&B middenin A'dam. Zonder dr. Hamburger zou haar leven er heel anders hebben uitgezien en zou ze misschien wel haar leven hebben beëindigd vanwege het chronisch slaap tekort, de reactie van de maatschappij, waar enorm veel onbegrip is voor mensen die afwijkend gedrag vertonen en die een etiket krijgen zoals dat men drugs zou gebruiken (ze werd de klas ooit door een docent uitgezet omdat ze weg viel) of uit gescholden worden voor " debiel" ( dat gebeurde door 1 van haar docenten op de hogere hotel school). dr. Hamburger is het beste wat ons is overkomen. Mijn dochter kan weer een ogenschijnlijk "normaal" leven leiden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hamburger, H.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.