Neuroloog Hartog, G.W.A. den

Neuroloog

Er zijn 12 waarderingen Waarderen

Waardering over Hartog, G.W.A. den, Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 28 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Neurologie

Vanwege veel onbeantwoorde klachten en zelf bang te zijn dat ik een spierziekte zoals ALS had naar deze neuroloog doorverwezen. Werd totaal niet serieus genomen, opmerkingen gemaakt als "je bent veel te jong om een spierziekte te hebben" en "er zal wel niks zijn" amper onderzoek gedaan en na 5 minuten weer buiten gezet. Kwam erg ongeïnteresseerd en arrogant over. Werd totaal niet serieus genomen. Zeker dat ik een paar maanden later de diagnose van de spierziekte Myasthenia Gravis kreeg.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom - Bergen op Zoom

Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over onze zorg. Graag gaan wij hierover met u in gesprek. U kunt hiervoor contact opnemen met het Patiëntenservicebureau van het Bravis ziekenhuis tel. 088 - 70 67 795.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hartog, G.W.A. den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.