Waardering over Heerema, J., Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 20 juni 2012

9.8

een neuroloog die er geen doekjes omwindt, recht door zee is en open en eerlijk, en kijkt dwars door je heen,je kan er ook mee lachen dus het is niet altijd ernst,(voor zover de onderzoeken dit toelaten) ook ik heb Dr. J. Heerema nog nooit chagrijnig gezien, en als je verdriet hebt over de eventuele uitslagen, dan liggen de zakdoekjes klaar, en kan hij met woorden troost geven geweldige man, ik (we , mijn man en ik) hebben het getroffen met zo'n wereld arts. ik kan hem iedereen aanbevelen en ik ben al 14 jaar in behandeling, dus ik kan er over mee praten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heerema, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.