Waardering over Heijden-Montfroy, A.M.H.G. van der, Ziekenhuis VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 6 september 2011

4.5

Zeer slechte ervaring ! 10 dagen in het ziekenhuis gelegen, veel onderzoeken gehad, behalve de goede ! Wilde mij naar het GGZ sturen met mijn klachten..tijdens het eindgesprek vertelde ik "ik weet wat ik voel"..waarop zijn antwoordde "maar ik ben de arts !"Zeer arrogante houding. Na 3 jaar doormodderen bleek uit onderzoeken in het Radboud, dat ik inmiddels al een progressieve vorm van MS had ontwikkeld. Dit had destijds al ontdekt kunnen worden! Ik zou ze absoluut niet aanbevelen !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heijden-Montfroy, A.M.H.G. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.