Neuroloog Hoitsma, E.

Neuroloog

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Hoitsma, E., Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiden - Leiden op 28 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Whiplash

Specialisme

Neurologie

Na een ernstige val van paard had ik na 4 mnd. nog steeds veel klachten (erge nek-/hoofdpijn en geheugen/concentratie/licht) waardoor ik niet kon werken. Op de MRI was geen bloeding te zien, dus niets aan de hand zei ze en ik stond in 3 min. weer buiten. Ik heb om een tel. afspraak gevraagd en kreeg een zeer gehaaste mevrouw aan de lijn. Ik zei fijn dat er niets op de MRI te zien is, maar de klachten zijn nog steeds heel erg en wat is het en kan er aangedaan worden? Is het een whiplash? Haar antwoordwoord was  door zoeken toch je een therapie vindt die helpt(!) en dat een whiplash niet bestaat en dat was het… Ik ben nu een jaar verder en eindelijk bij het revalidatiecentrum begonnen, zij gaven aan dat de neuroloog dit ¾ jaar geleden al had kunnen verwijzen. Ze had me veel beter kunnen begeleiden, uitleg geven over wat ik heb, wat de prognose is en advies over welke therapieën er zijn kunnen helpen. Ik ben zeer teleurgesteld zal deze neuroloog ook zeker niet aanbevelen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiden - Leiden

Wat jammer dat u deze ervaring heeft gehad met dokter Hoitsma.
Indien u het nog niet heeft gedaan, stellen we het op prijs als u hierover contact wilt opnemen met de klachtenfunctionaris via klachtenfunctionaris@alrijne.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoitsma, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.