Neuroloog Hoogendoorn-Stroband, T.A.

Neuroloog

Er zijn 3 waarderingen Waarderen

Waardering over Hoogendoorn-Stroband, T.A., Ziekenhuis Ziekenhuis Rivierenland, hoofdlocatie - Tiel op 9 december 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Neurologie

Totaal geen nazorg, na behandeling. Ik ben vanwege een dove/slapende arm door arts UMC doorverwezen naar een neuroloog die eerder tijd zou hebben. Hij dacht dat het uit de nek vandaan kwam.Ik ben in Tiel behandeld voor een CTS? en naar huis gestuurd, ik zou over 6 weken gebeld worden door de neuroloog. Het was de bedoeling dat er een telefonisch contact zou plaatsvinden. Ik ben helemaal niet gebeld. Uiteindelijk na zelf twee keer gebeld te hebben en nog niet de arts aan de telefoon gehad, te horen gekregen dat er geen behandeling meer is. Dit was het enige wat de arts voor mij kon betekenen. Mijn klachten zijn niet weg! Ik voel mij totaal niet serieus genomen en heb dit ook benoemd naar de assistente.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoogendoorn-Stroband, T.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.