Waardering over Hoogerwaard, E.M., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 1 mei 2019

3.3
  • Neurologie

Eerst was hij aardig en had vertrouwen in hem. Nu niet meer. Moet van hem stoppen met medicijnen die ik al jaren gebruik voor mijn strakke mond en spieren. Heb straks 24 u een strakke mond en spieren. Heel erg bedankt daarvoor!

Reactie van/namens Rijnstate

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw waardering te delen op deze website, maar we betreuren het dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis.

We hebben uw reactie doorgegeven aan dokter Hoogerwaard. Hij gaat hierover graag met u in gesprek. Als u dit op wenst, wilt u dan ons klachtenformulier invullen: https://www.rijnstate.nl/klacht.
Onze klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op en kan een gesprek inplannen.

We hopen dat u deze moeite wilt nemen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoogerwaard, E.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.