Waardering over Huisman, U.W., Ziekenhuis Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland - Dirksland op 18 juni 2016

5.2
  • Neurologie

Ik heb deze Neuroloog over ongeveer 5 jaar enkele malen bezocht maar kreeg elke keer het gevoel dat mijn vragen en mening over (Dunnevezel)neuropathie tgv van M. Addison-Biermer niet zo op prijs werden gesteld. Hij lijkt ook niet op de hoogte te zijn van de laatste DVN inzichten en ook niet de impact voor de patient hiervan. Hij weigerde mij te (laten) testen en ik moest mijn  klachten door een andere DVN Neuroloog laten bevestigen.

Reactie van/namens Huisman, U.W.

Het spijt ons dat u een negatieve ervaring hebt met het ziekenhuis. Graag wijzen wij u op de mogelijkheid om uw ervaring te bespreken met onze klachtenfunctionaris. Wij willen graag de achtergrond van uw ervaring weten zodat we de organisatie kunnen verbeteren. U kunt contact opnemen met Albertina Koedam, klachtenfunctionaris, via: T: 0187 60 76 42 M: 06 53 58 17 40 E: klachtenfunctionaris@vanweelbethesda.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisman, U.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.