Waardering over Hupperts, R.M.M., Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 4 september 2019

• MS
  • Neurologie

Dr Hupperts is de meest betrokken en goede ms-neuroloog die ik ooit heb ontmoet. Hij heeft de juiste expertise en is een luisterend oor en een wandelend ms-encyclopedie tegelijk. Menselijk, kundig, en vooruitstrevend. Als je een kans wilt hebben, kan ik van harte aanbevelen om in ieder geval een second opinion bij deze arts aan te vragen. Het bezoek aan deze arts heeft mijn leven tot nu toe enorm veranderd. Ten goede. Ik was eerder onder controle in een ziekenhuis in Eindhoven, maar dat had me uiteindelijk niet uit de gevreesde rolstoel gehouden. Dankzij dr Hupperts is dit tot nu toe voorkomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hupperts, R.M.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.