Waardering over Kappelle, L.J., Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 12 maart 2019

1.1
  • Neurologie

De reden voor mijn doorverwijzing (onderliggende systeemziekte) is totaal niet besproken! Er is o.a. geen bloedonderzoek/afname geweest, waar ik wel vanuit ging, vanwege mijn positieve ANA screening, zoals bleek uit  eerder onderzoek. Dr. Kappelle had zijn mening al klaar, er was sprake van SVD. Bleek uit de reeds toegezonden MRI beelden. En kregen verder het standaard verhaal te horen wat men krijgt na een CVA!  Bloedverdunners en verlagende medicatie, waar ik dus niet tegen kan! Net zoals tegen andere medicatie? Dit is o.a. ook niet onderzocht? Maar ook daar werd niets mee gedaan, evenals met mijn duidelijk schriftelijk omschreven vreemde klachten. Ik en mijn begeleider waren door zijn verhaal, totaal overdonderd en stonden, voor dat we het wisten weer buiten, en konden huiswaarts keren (Hoogeveen). Er is behalve een piepklein onderzoekje lopen, bloeddruk etc. wat op dat moment piekte 210/98 helemaal niets gedaan!, Er is totaal niet geluisterd/ gekeken naar mijn onverklaarbare klachten, waar ik voor kwam! alles werd bij voorbaat, afgedaan met SVD! Al met al een zware domper en een heel negatief verhaal van Dr. Kappelle!   R. Brouwer

Reactie van/namens Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het heel vervelend dat u de afspraak negatief hebt ervaren. Wij komen graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als u wilt, bellen wij u persoonlijk op. Mail dan uw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl o.v.v. ZorgkaartNederland en de datum van de waardering.

Natuurlijk kunt u uw ervaringen ook altijd bespreken met onze klachtenbemiddelaars. Ook zij horen uw verhaal graag. U kunt hen bereiken via 088 75 562 08

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kappelle, L.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.