Waardering over Kleijer, M., Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 12 juni 2015

9.5
  • Rugpijn
  • Neurologie

Dr.Kleijer is inmiddels al weer jaren mijn steun en toeverlaat met mijn neurologische problemen. Ook nu weer handelt zij accuraat, staat open voor suggesties en is in een woord een geweldige arts waar wij (ook mijn man is patient) veel vertrouwen in hebben.

Reactie van/namens Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer

Geachte mevrouw,

Wat een prachtige cijfers en evaluatie voor onze collega! Fijn dat u zo tevreden bent en erg aardig dat u de moeite nam om uw beoordeling hier achter te laten. Ik breng het met plezier onder haar aandacht!

Vriendelijke groet, Liesbeth van Houten, afdeling Marketingcommunicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kleijer, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.