Waardering over Knibbeler, J.G.M., Ziekenhuis Saxenburgh, Röpcke Zweers Ziekenhuis - Hardenberg op 21 februari 2014

4.0
  • Neurologie

Met mijn 80 jarige moeder doorverwezen naar neuroloog ivm lange extreme pijn in rug. Na de eerste vraag of er straling naar het been ging en dit niet het geval was was het antwoord: dan hoort u hier niet. Hij gaf ook niet aan wat nu wel te doen. In het gesprek hierna gaf ik aan dat hij een botte opmerking over mijn moeder, de huisarts en zijn collega's maakte wat helemaal verkeerd viel. Hij zag wonden op het been van mijn moeder en vroeg nors hoe ze daar aan kwam. Het waren geen wonden maar psoriasis die voor 80% haar lichaam bedekt. Al met al een ervaring die we liever niet gehad hadden en we zullen dan ook nooit meer van de diensten van deze man gebruik maken!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Knibbeler, J.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.