Waardering over Kooten, B. van, Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 13 februari 2013

9.2

De heer van Kooten is een man die duidelijk is en niet om zaken/ vragen heen draait. Kan hij niet ergens een duidelijk antwoord op geven dan doet hij dit ook niet. In mijn behandeling van mijn hersenvliesontsteking is hij zeer snel en accuraat te werk gegaan wat voor mij en de familie erg fijn was/is. Wat mij vooral opviel dat het gehele team van (co-)assistenten, verplegers, de heer Van Kooten en andere neurologen precies wisten wat er speelde. Er was dus een goed overleg tussen alle partijen. In alle gelederen was men goed ingelicht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kooten, B. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.