Waardering over Koudstaal-Overdijk, M.J., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 11 oktober 2018

• N.v.t.

3.5
  • Nekhernia
  • Neurologie

Voor het eerst bij deze arts na meer dan twintig jaar een andere neuroloog te hebben gehad. Waar ik tot grote spijt niet meer terecht kan omdat hij alleen nog maar nieuwe patiënten mag zien.Wat een verschil, een wel vriendelijke arts maar totaal geen idee waarom ik al zolang onder behandeling ben. Zonder veel vragen ging zij uit van de reflexen en die vond ze prima. Over een jaar maar weer eens terug. Geen onderzoeken, helemaal niks. Voor mij duidelijk, hier ga ik niet meer terug.Totaal geen inlevingsvermogen. Ze had mijn dossier gelezen maar had het over mijn rechterarm terwijl het links is.

Bent u of werkt u voor Koudstaal-Overdijk, M.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.