Waardering over Kuks, J.B.M., Ziekenhuis UMC Groningen (UMCG), locatie Hanzeplein - Groningen op 20 augustus 2020

• N.v.t.
  • N.v.t.

3.2
  • Open ruggetje
  • Neurologie

Ik werd eerst door een arts in opleiding gezien en die deed allerlei onderzoeken. Maar ze had niet bepaald een idee bij wat Spina bifida was. En na allerlei onderzoeken ging zij met de arts overleggen. En kwam terug met het antwoord van u moet er maar mee leren leven. Dus nu mijn hele leven op krukken lopen. Ze hebben geen enkel onderzoek verder gedaan en ook geen scan of wat dan ook. Dit was het eerste gesprek bij deze arts in opleiding en de arts die haar begeleide. Toen vroeg ik of de arts ook kon komen hier deed ze eerst wat moeilijk over, maar ik eiste dit! De arts kwam en zei vervolgens het zelfde tegen mij. Terwijl hij mij ook niet onderzocht heeft of wat dan ook. Dus ik ben hier echt ontevreden over zo ga je niet met je patiënten om. En ik eiste een mri-scan deze krijg ik nu uiteindelijk ook. Maar we zullen ongetwijfeld wat zien op uw rug maar we gaan hier niks aan doen aldus de arts. Terwijl ik in 2009 hier ben geopereerd en daarna als vanouds liep!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kuks, J.B.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.