Waardering over Lieshout, H.B.M. van, Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Pasteurlaan - Oosterhout op 7 augustus 2018

9.9
  • Migraine
  • Neurologie

Ik ben begin juli bij Dr. Van Lieshout geweest ivm veel last van migraine en spanningshoofdpijn. Dr. Van Lieshout is rustig, luistert goed naar je verhaal, legt zaken goed uit, hij is heel eerlijk en zegt ook dat hij geen wonderen kan verrichten. Ik vind het een zeer prettige man en ik vind het fijn dat hij eerlijk is. Aan mooie verhalen heb ik niks. Dat mijn hoofdpijn nooit helemaal over gaat weet ik maar Dr. Van Lieshout probeert mij te helpen zo goed hij kan. Ook over de bel afspraak ben ik te spreken. In oktober heb ik weer een vervolg afspraak. Kortom ik ben blij met deze dokter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lieshout, H.B.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.