Waardering over Lion, J., Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 1 november 2018

• Stenose
  • Neurologie

Voor mijn klachten over mijn benen en voeten ben ik door mijn huisarts dr. M. Becht in Oss doorverwezen naar de neuroloog in ziekenhuis Bernhoven. Voorafgaand aan het eerste gesprek met neuroloog dr. Lion had ik een "dagboek" van mijn klachten bijgehouden en tijdens het gesprek een korte samenvatting gegeven. Dat maakte het al duidelijk voor de neuroloog, er is hoogstwaarschijnlijk sprake van een stenose, maar een MRI-scan moest duidelijk maken waar en hoe erg. De scan gaf die duidelijkheid. Dr. Lion heeft vervolgens duidelijk uitgelegd dat een operatie de klachten zou verhelpen én dat ik dan ook weer rechtop zou gaan lopen!

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Fijn dat u deze fijne ervaring met ons deelt. Dank hiervoor. Ik stuur uw reactie door naar dr. Lion. Ik wens u alle goeds toe.

Inge, afd. communicatie & relaties Bernhoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lion, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.