Waardering over Maat, P., Ziekenhuis Ziekenhuis Gelderse Vallei - Ede op 31 januari 2018

4.0
  • Neurologie

Maat is bij de eerste gesprekken heel vriendelijk: ‘u hebt NPH, teveel vocht in de hersenen’. Echter, ná een onprofessionele ruggemergpunctie moest mijn vrouw 4 weken plat liggen. Bij navraag over hoe nu verder zei Maat: ‘ik kan niets voor je doen, leer maar met je ongemakken (wankelend lopen, incontinentie en dementie) te leven, ga maar naar de fysio...’. En op onze vraag of een ander ziekenhuis beter zou kunnen helpen: ‘nee, die kunnen dat niet...’. Zo hebben we anderhalf jaar doorgemodderd en werden de problemen steeds ernstiger, tot een rugfractuur en een gebroken knieschijf. Nu is bij een second opinion in het Radboud een uitstekende ruggemergpunctie met infusietest uitgevoerd en staat een drainoperatie over 6-8 weken op het programma. We hebben nu weer hoop. Maar: nooit meer dr Maat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maat, P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.