Waardering over Mantel, G.W.H., Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle op 26 november 2012

Omdat mijn vader zelf niet kan reageren (3 hersenbloedingen + 4 zware hartoperaties) plaats ik deze reactie. dr. Mantel heeft op neurologisch gebied werkelijk alles uit de kast gehaald om mijn vader zo goed mogelijk te kunnen helpen tot op de dag van vandaag. Hij komt zijn afspraken na en voor vragen kunnen we altijd bij hem terecht. Ondanks zijn drukke bezetting kan mijn vader tussendoor (indien nodig) altijd bij hem terecht. Het is een prettige man, kan goed luisteren, eerlijk(draait er niet omheen), meelevend, correct en is zeer kundig! Kortom; dr. Mantel verstaat zijn vak!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mantel, G.W.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.