Waardering over Matthijs, S.P.P., Ziekenhuis Ziekenhuis Gelderse Vallei - Ede op 12 januari 2017

2.5
  • Complex Regionaal Pijn Syndroom (CRPS)
  • Neurologie

Kwam met schouderklachten uitstralende naar hand. (Pijn en functieverlies) Werd niet echt naar geluisterd. Na emg van pols waar niets uitkwam, werd ik doorverwezen naar handen centrum. Na opmerking dat pijn echt hoofdzakelijk in schouder zat, werd dít overruled en kon ik vertrekken. Na heel veel kastjes en muren gezien te hebben kwam ik een jaar later uiteindelijk bij neuroloog in Radboud in nijmegen terecht. Na lichamelijk onderzoek was na een uur de diagnose gesteld. Neuralgische  amyotrofie. Dus toch vanuit schouder. Wel bijna een jaar van mijn leven met veel pijn etc rondgelopen voordat behandeling kon worden gestart.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Matthijs, S.P.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.