Neuroloog Meulen, M.F.G. van der

Neuroloog

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Meulen, M.F.G. van der, Ziekenhuis St Antonius Nieuwegein - Nieuwegein op 31 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Neurologische aandoeningen

Specialisme

Neurologie

Om mijn verdriet en frustratie te kanaliseren moet ik dit bericht schrijven.Bij het consult van Mw. was ik begeleider(40 jaar ervaring als verpleegkundige).Mw. is volledig blind. Haar klachten waren problemen met het geheugen en spraakproblemen. De huisarts had dit gebagatelliseerd omdat het niet op een CVA leek. Uiteindelijk naar de neuroloog gestuurd die ook ogen oorzaak kon bedenken.Dan maar een MRI maken. Het heeft 3 maanden geduurd voor dit kom. Nu is de diagnose een hersentumor van ruim 2 cm.Ik ben (g) een leek, maar had dit bij mijn differentiaal diagnostiek al voor mogelijk gehouden. Maar Mw vd Meulen niet.Dit is voor mij onverteerbaar. Het zit inderdaad “tussen de oren”Ik hoop dat het niet meer voorkomt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meulen, M.F.G. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.