Waardering over Moll, B.J.M. van, Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 21 augustus 2013

6.0

Deze arts vind ik niet goed met het dossier omgaan. Hij kijkt niet naar het geheel heeft van te voren zijn oordeel klaar, hij luistert niet goed, en is het niet helemaal eens met collega ondanks ernstige complicatie in nek en rugwervels, waar ik door verschillende neurologen werd gewaarschuwd. Geeft hij zijn mening flink lopen trainen terwijl mijn kracht door de vernauwingen en discopathie ernstige discusafplatting blokwervel c6-c7 en c2-c3 en scoliose, en nog meer narigheid, kan ik volgens hem alles doen bukken rekken enz, dit gaat mijn begrip te boven wie moet ik nu geloven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Moll, B.J.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.