Neuroloog Moll, J.W.B.

Neuroloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Moll, J.W.B., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis, hoofdlocatie - Rotterdam op 20 november 2012

Dr Moll leek mij een erg vriendelijke en slimme man. Ik kwam met duidelijke klachten en heb een EMG onderzoek gehad. Ik heb namelijk vanaf mijn 15e tot nu (8jaar) zeurende trekkende pijn in mijn benen. helaas was uit het EMG niets uitgekomen dus kreeg ik maar medicatie tegen hooikoorts en angstgevoelens. Hij vertelde mij dat in amerika deze pillen ook tegen spier/zenuw pijn worden voogschreven. Ik dacht nou oke dat zal dan wel en slikte deze pillen netjes iedere dag. Na een week merkte ik da de klachten alleen maar erger werden en belde ik dus de afd. neurologie. Dit tot 3 x toe, ik werd steeds afgepoeierd dat dr Moll me zou terugbellen of dat hij me echt gebeld had.. uiteindelijk boos opgebeld dat ik uitleg wilde omtrent de medicatie omdat ik meer pijn had.. toen werd ik doorverwezen naar mijn huisarts. Mijn huisarts heeft nooit de uitslagen mogen ontvangen en nu ben ik nog niets opgeschoten. Ik ga nu voor een second opinion (ander ziekenhuis, andere neuroloog)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Moll, J.W.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.