Neuroloog Nihom, J.

Neuroloog

Er zijn 2 waarderingen Waarderen

Waardering over Nihom, J., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 28 oktober 2016

Neuropathieën

Specialisme

Neurochirurgie

deze man schreeuwde in het bij zijn van een leerling co assistente dat ik moest vertrekken en nooit meer terug komen toen ik op de gemaakte afspraak kwam na 3 weken opname op zijn gerunde afdeling waar ik destijds ook een klacht indiende.

Reactie van/namens Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Hallo,

Bedankt voor uw beoordeling, uit uw cijfers en toelichting blijkt duidelijk uw ontevredenheid. Als u hierover nog nader met ons in contact wil komen, kunt u een mail sturen of bellen met ons Patiënten Service Centrum via PatientenServiceCentrum@mst.nl en (053) 487 20 45.

Ik ga uw review intern onder de aandacht brengen.

Hartelijke groet,

Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nihom, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.