Waardering over Opstelten, F.W.J., Ziekenhuis VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 27 juli 2012

4.8

Mijn huisarts stuurde me door naar deze arts omdat ik symptomen had die op een neurologisch probleem konden wijzen. Hij heeft me eerst door een assistente laten onderzoeken, toen kwam de dokter zelf. Neurologisch was er niets aan de hand. Mijn verhaal werd ook verder niet meer aangehoord, het was ook niet meer interessant voor deze dokter. Ik vond dat behoorlijk arrogant en hij versleet me bijna voor aansteller. Zelfs al ben ik bij de verkeerde discipline beland, dan nog heb je de patiënt serieus te nemen en aan te horen zodat je als arts naar de juiste andere discipline kan doorsturen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opstelten, F.W.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.