Neuroloog Proot, P.M.E.

Neuroloog

Er zijn 20 waarderingen Waarderen

Waardering over Proot, P.M.E., Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen op 21 maart 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Gewrichtspijn

Specialisme

Neurologie

de slechtse dokter die ik ooit heb gehad.stug ,arrogand , luisterd maar amper wat er wordt gezegd.drijft toch zijn zin door ontdanks protest van de pasient.gedraagd zich zoals veel dokters uit B......hoop hier nooit meer mee temaken te hebben.

Reactie van/namens Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen

Beste heer/mevrouw,

We lezen dat onze zorg- en dienstverlening niet naar wens is gegaan. Dat vinden we spijtig. We gaan daarom graag met u in gesprek.

Als u er voor open staat, wilt u dan uw contactgegevens sturen naar onze klachtenfunctionaris op klachten@zzv.nl of bellen naar tel: 0115-688448. U kunt dan aangeven dat het gaat om een beoordeling op Zorgkaart Nederland. We horen graag van u.

Team Marketing & Communicatie
ZorgSaam Zorggroep Zeeuws-Vlaanderen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Proot, P.M.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.