Waardering over Proot, P.M.E., Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen op 1 maart 2019

2.6
  • Neurologie

Ik heb nog nooit zo een rare specialist meegemaakt.Mijn dochter moest 24 uur onder controle blijven. En bij zijn bezoek op de afdeling ging hij wel eens uitleggen hoe ze moest lopen. Mijn dochter loopt met pittige rugklachten. En het was gelijk duidelijk dat hij mijn dochter totaal niet geloofde! Hij maakte echt obscene bewegingen dat mijn mond er letterlijk van open viel en niet alleen die van mij . Ook gelijk gezegd of hij dit normaal vind de uitleg die hij geef. Nooit maar dan ook nooit meer zal ik bij deze man een concult doen. Ook zeker bij zijn collega neergelegd waar we altijd moeten komen voor controles. Deze man is echt niet geschikt om met mensen om te gaan.

Reactie van/namens Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen

Beste heer/mevrouw,
We lezen dat onze zorg- en dienstverlening niet naar wens is gegaan. Dat vinden we spijtig. We gaan daarom graag met u in gesprek.

Als u er voor open staat, wilt u dan uw contactgegevens sturen naar onze klachtenfunctionaris op klachten@zzv.nl of bellen naar tel: 0115-688448. U kunt dan aangeven dat het gaat om een beoordeling op Zorgkaart Nederland. We horen graag van u.

Team Marketing & Communicatie
ZorgSaam Zorggroep Zeeuws-Vlaanderen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Proot, P.M.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.