Neuroloog Pruissen, D.M.O.

Neuroloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Pruissen, D.M.O., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 4 maart 2016

Overige aandoeningen

Specialisme

Neurologie

Mij heeft hij niet geholpen. Maar dit is niet de ergste, Hij is heel eigenwijs, luistert niet, kom je naar het vervolgafspraak dan is hij niet zeker van de symptomen. Stelt heel makkelijk diagnose vast, die niet overeen komt met de mening/en van de artsen in het buitenland. Wat mij betreft, niet een aanrader. Weliswaar individueel, want de neurologen kunnen niet altijd een diagnose vast stellen. Ik vond vooral dat er niet geluisterd wordt en geen rekening met je houden is een groot nadeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pruissen, D.M.O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.