Waardering over Reichman, L.J.A., Ziekenhuis ZGT Almelo - Almelo op 14 maart 2019

• N.v.t.

3.3
  • Rugpijn
  • Neurologie

Mijn ervaring met haar was slecht... Had het idee dat ze mijn klachten niet interessant genoeg vond, 2 uur moeten wachten en met 2 minuten was ze klaar.... Totdat ik door ging vragen toen schonk ze iets meer aandacht. Ik vind haar geen prettige arts (neuroloog)

Reactie van/namens ZGT

We betreuren het dat u ontevreden bent. Om onze zorg en dienstverlening te verbeteren, willen we graag met u in contact komen. We adviseren dan ook om contact te leggen met een van onze klachtenbemiddelaars. Zij zijn onpartijdig en doen hun uiterste best om, in overleg met u, tot een goede oplossing van uw klacht te komen. De relevante informatie vindt u via op de pagina: https://www.zgt.nl/patienten-en-bezoekers/geef-uw-mening-over-ons/een-klacht-indienen/

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reichman, L.J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.