Waardering over Saxena, R., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 30 april 2019

• N.v.t.

9.3
  • Neurologische aandoeningen
  • Neurologie

Ik zou  mevrouw Saxena aan iedereen aanraden en dat doe ik ook. Helaas kom ik bij veel specialisten en deze dokter is altijd goed voorbereid, ik word altijd op tijd binnengeroepen en dat is ook wel eens anders. Ze legt goed uit wat ze wil doen en waarom. Ik krijg goede informatie waar ik op internet iets kan vinden. En ze houdt rekening met mij als persoon en wat voor mij belangrijk is.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer/mevrouw, wat fijn dat u zo tevreden bent met de benadering en zorg van deze arts. Wij waarderen het zeer als mensen hun ervaringen delen hier op ZorgkaartNederland. Wij zullen de complimenten doorgeven aan de arts. Hartelijk dank, afdeling Communicatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saxena, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.