Waardering over Saxena, R., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 10 juni 2011

6.3

Vanaf 2007 met mijn schoonmoeder bij dr. geweest met klachten( parkinsonachtig en vergeetachtigheid) waar na 3 jaar onderzoek nog geen diagnose uit kwam....Afspraken waren ieder half jaar, maar door terugkerende problemen met mijn schoonmoeder hebben we regelmatig de afspraak moeten vervroegen, maar werden vervolgens weer voor een half jaar naar huis gestuurd, met ons gevoel zoek het thuis maar weer uit..Uiteindelijk zijn we voor een second oppinion naar een ander zh geweest en hadden binnen 5 maanden een diagnose. De arts gaf aan dat de dr. al eerder op een scan een afwijking had moeten zien, waarbij ons verteld was dat er geen afwijkingen waren te zien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saxena, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.