Waardering over Schonewille, W.J., Ziekenhuis St Antonius Nieuwegein - Nieuwegein op 6 augustus 2018

• N.v.t.

2.7
  • Ruggenmergaandoeningen
  • Neurologie

De arts had voordat wij bij hem binnenkwamen de gedane behandelingen van de fysiotherapeut reeds gelezen en kwam na enige vraagstellingen tot de conclusie er is niets meer aan te doen.Hij heeft mij nog enige bewegingen laten doen en tenslotte gaf hij een hele ferme tik op mijn pijnlijke plaats tegen de ruggengraat zodat hij wist waar de pijn zat, ik was volkomen beduust geworden door de ontzaggelijke pijn en had geen vraagstelling meer aan hem.De man was niet vriendelijk bot en nors. Ik had verwachtte dat hij met een oplossing zou komen, in tegendeel hij kwam met niets. Je zou verwachten dat zo’n arts dan bv. met methodes van pijnstilling kwam.Ik was bij thuiskomst helemaal verdrietig en teleurgesteld geworden.Dit was voor mij de slechtste ervaring van een artsenbezoek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schonewille, W.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.