Waardering over Smits, R.C.F., Ziekenhuis Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk op 13 juli 2019

4.1
  • Niet aangeboren hersenletsel
  • Neurologie

Ongetwijfeld een kundige neuroloog. Communicatief stug. Kreeg het gevoel dat ik me aanstelde en niet teveel moest zeuren. Ziekenhuisopname gemist door onduidelijke communicatie.Wat ik het meest kwalijk vind is dat er geen nazorg geboden is totdat ik voor 2nd opinion naar Radbout ging. Ik heb een paar maanden revalidatie gemist en thuis verzopen omdat het niet geboden was.

Reactie van/namens Smits, R.C.F.

Beste heer, mevrouw, We vinden het erg jammer u dat u niet tevreden bent. Wij komen graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. Als u dat ook wilt, kunt u contact opnemen met onze Klachtenfunctionaris. Zij is bereikbaar via klachten@skbwinterswijk.nl of telefoonnummer (0543) 54 4305.Op www.skbwinterswijk.nl/klachtenregeling kunt lezen wat de Klachtenfunctionaris voor u zou kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Afdeling Marketing & Communicatie Streekziekenhuis Koningin Beatrix

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Smits, R.C.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.