Waardering over Strijks, F.E., Ziekenhuis Gelre Zutphen - Zutphen op 29 november 2012

3.7

Mijn ervaring met Dr. Strijks is niet goed. Na een eenmalig (rommelig) consult heeft Dr. Strijks een aantal conclusies getrokken. Een van mijn medisch specialisten heeft Dr. Strijks, n.a.v. deze conclusies, een brief gestuurd met daarin een verzoek. Nadat er na enkele maanden nog geen reactie van Dr. Strijks bij mijn specialist binnen was gekomen, heeft mijn specialist telefonisch contact hierover gezocht. Via de assistente van Dr. Strijks kreeg mijn specialist te horen dat Dr. Strijks het niet de moeite waard vond om te reageren! Terwijl de conclusie van Dr. Strijks grote en kwalijke medische gevolgen heeft gehad en in de toekomst nog zal (kunnen) hebben!! Dus de reactie van Dr. Strijks dd. 18 april 2012 op deze site dat zij “graag de ontstane miscommunicatie weg wil nemen” past Dr. Strijks dus niet bij iedereen toe!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Strijks, F.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.