Waardering over Tonk, M.T., Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag op 19 december 2018

1.6

Ik ben normaal nooit iemand die ervaringen deelt maar dokter Tonk heeft het wel heel bont gemaakt. Ik ben naar hem doorverwezen omdat ik na een val op mijn hoofd nog steeds (vele) klachten heb. Voor mij dus een afspraak waar ik reikhalzend naar uitkeek, ik hoopte iig te kunnen gaan begrijpen wat er met me aan de hand is. Ik werd ook zeer geïrriteerd opgehaald en die geirriteerde houding heeft dhr Tonk gedurende de hele afspraak en vervolgafspraak volgehouden. Totaal niet geïnteresseerd in mijn verhaal, totaal niet luisterend naar mijn verhaal. MRI laten maken en de afspraak over de uitslag was hij zo mogelijk nog botter. Ik werd na 2 minuten de kamer alweer uitgebonjourd. De MRI was goed en voor mijn hoofdpijn kon ik hele zware medicijnen gaan slikken.....ik had helemaal geen last van hoofdpijn! Voor mij nooit meer deze arts, ik overweeg ook een officiële klacht in te dienen bij het HMC.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tonk, M.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.