Waardering over Tonk, M.T., Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag op 7 augustus 2018

2.9

voelde mij niet serieus genomen toen deze arts twijfelde aan het feit dat ik M.S. heb. fysiotherapie voor carpaal-tunnelsyndroom bestond niet. Een aantal jaren geleden heeft een zeer goede manuele therapeut mij hiervan afgeholpen. Dokter Mosch, heeft bij mij in 1997 M.S. vastgesteld middels een lumbaal-punctie en een hersenscan. Een gerenomeerde neuroloog gaat je niet vertellen dat je een chronische ziekte hebt, als dat niet waar is..... had dus ook geen zin meer om met deze arts verder te gaan en heb mijn afspraken afgezegd.  Ik werd ook van een behoorlijke afstand afgeroepen toen het mijn beurt was; geÏrriteerd nog een keer mijn naam roepen. Heb toen gezegd tegen iemand die ook zat te wachten dat ik nog nooit op zo''n manier was geroepen...!In het Westeinde en Antoniushove komt de arts je halen in de wachtkamer door daar je naam te vragen, dus niet roepen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tonk, M.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.