Waardering over Verweij, R.D., Ziekenhuis Ziekenhuis Rivierenland - Tiel op 13 september 2011

Deze waardering is ouder dan vier jaar en telt niet meer mee voor het gemiddelde cijfer van de zorgaanbieder.

  • 6
  • 3
  • 6
  • 3
  • 3
  • 5

Gemiddeld cijfer

4.3

Toelichting

Ook deze specialist in het Ziekenhuis Tiel heeft geen kaas gegeten van communicatie tussen specilalist en client. Terwijl er notabene al 5 jaar geleden een promotieonderzoek naar deze slechte communicatie is gedaan. Wat is het toch in dit ziekenhuis dat de specialisten authoritair en arrogant zijn. Denken ze met een domme boerenbevolking te maken hebben ofzo? Ze vergeten dat ze dienstverleners zijn waarvoor wij cliënten fors betalen. Wat te denken van het antwoord op mijn vraag naar de werking van een medicijn: 'als ik dat moet uitleggen zitten we hier morgenochtend nog!'. Terwijl ik verdorie hem later de ervaringen moet vertellen of het medicijn heeft gewerkt! En: voor de zoveelste keer moet ik oplepelen welke medicijnen ik gebruik. Geen intern dossier voor het hele ziekenhuis dus. Men heeft zijn eigen winkeltje. Het wordt echt tijd voor echte concurrentie tussen de zorgverleners.

17 personen vinden dit een nuttige waardering.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verweij, R.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland