Waardering over Verwer, K.M.A., Ziekenhuis Reinier de Graaf Ziekenhuis - Delft op 19 augustus 2013

6.0

Bij de eerste afspraak met deze arts liep het spreekuur niet uit en nam mw. de tijd voor me. Bij de tweede afspraak liep het spreekuur uit, luisterde ze niet goed naar me en gaf in plaats van adviezen,opdrachten die ik dien uit te voeren en over een half jaar moest ik terugkomen. Ik heb alles gedaan wat ze had opgedragen, maar ben niet afgevallen, ik moet van haar 20 kg. afvallen, en dus 10 kg zijn afgevallen bij nacontrole. Het voelde alsof het allemaal mijn eigen schuld was dat ik rugklachten had/heb. daar ben ik niet van gediend!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verwer, K.M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.