Waardering over Vlaar, A.A.M., Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 30 juli 2019

1.4
  • Neurologie

Dr Vlaar heeft mijn partner en mij destijds zeer slecht behandeld. Ze is bot en gevoelloos en heeft beperkte kennis. Ze had nooit tijd en komt vervolgens op een volle zaal tijdens het bezoekuur (waar onze dochter van 6 bij was!) met het verhaal van een eventueel kwaadaardige tumor. Ze liet mijn partner aan zijn lot over. De pijn was ondragelijk en de pijnbestrijding sloeg niet aan. Toch leek het haar normaal dat we 2 maanden moesten wachten tot een operatie (wachtlijsten). Dit riep ze terwijl ze al de zaal uitliep. Vervolgens heb ik zelf via het AMC een goede neurochirurg kunnen regelen en werd mijn partner 4 dagen later geopereerd. Alles is gelukkig goed afgelopen.

Reactie van/namens Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam

We betreuren het dat u en uw partner de behandeling door dokter Vlaar zo hebben ervaren. We hebben haar hiervan op de hoogte gesteld en zij zou dit graag met u nabespreken. Als u dat op prijs stelt, dan kunt u een afspraak maken via de polikliniek Neurologie, 020 510 88 83

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vlaar, A.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.