Waardering over Weisfelt, M., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 15 juni 2012

5.3

Wat een non-communicatieve en niet-empathische man is dit. Ik kreeg een onverwachts een heel andere uitslag dan waar ik me door eendere uitspraken op voorbereid had. Ik stond binnen vijf minuten weer buiten met een hoop vragen zonder antwoord. Mijn geval kwam te weinig voor en ik kreeg alleen een uitslag en de mededeling dat ik naar een andere specialist moest. Verder geen toelichting waarmee ik een beetje gerustgesteld werd. Ook niet bij een later gesprek. Hij bleef maar zeggen dat hij niet wilde speculeren op de verdere gang van zaken. Daar kon ik nog wel in komen, maar dat hij de kennis die hij in huis had en die hij kon gebruiken om me gerust te stellen, niet gebruikte, vind ik onbegrijpelijk. Je verwacht van een arts een beetje empathie. Die was helaas ver te zoeken bij deze arts. Gevolg was weken onnodige onzekerheid en spanning en zelf op zoek naar informatie op internet. Gelukkig kwam ik daarna bij een zeer communicatieve arts met een groot inlevingsvermogen die me met de juiste informatie gaf, zodat ik mijn gewone leven weer kon oppakken ook al was mijn probleem niet opgelost. Deze kennis had dr. Weisfelt ook in huis, dus waarom die niet gegeven?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Weisfelt, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.