Waardering over Woude, P.F. van der, Ziekenhuis VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 9 juni 2015

2.3
  • Rughernia

Ben door de orthopeed doorverwezen naar deze dokter met zenuwpijn, toen hij hoorde dat ik in Duitsland was geweest was hij al gelijk negatief, weer een nutteloze operatie zij hij terwijl mijn klacht al voor deze operatie aanwezig was hij heeft de scan van Duitsland nog niet eens bekeken. Was gewoon bot vind ik en zag de symptomen van zenuwpijn niet. Nu vraag ik me af waarom wij vrije keuze hebben om te gaan en staan waar we willen, en dat een dokter je er op afkeurt en je duidelijk laat merken dat hij het er niet mee eens is, dit zou niet mogen. Als een dokter hier niet mee om kan gaan, zou het fijn zijn als je van te voren op de hoogte wordt gesteld zo dat je dan nog voor een andere dokter kunt kiezen. Wij gaan in ieder geval nooit meer naar deze dokter al is hij op het moment dat je een neuroloog nodig heb hoef deze dokter niet te komen wordt resuluut geweigerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woude, P.F. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.