Waardering over Zorgdrager, A.N., Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Bethesda - Hoogeveen op 14 juni 2012

4.0

Na 40 minuten in de wachtkamer begon de arts met de opmerking dat ze wel erg veel te lezen had gekregen van de huisarts... Na mijn toelichting op de verwijsbrief bestond het onderzoek uit een aantal testen ( waaronder in mijn geval totaal irrelevante, zoals de vingertop-neusproef en oneindig veel reflexen, terwijl het gaat om een euvel dat na een orthopedische operatie aan de knie is ontstaan). De beoordeling van het looppatroon- de reden waarvoor ik kwam- ging natuurlijk geweldig in dat kamertje van hooguit 3 meter. Alhoewel ik 3 jaar oefentherapie achter de rug heb was het volgens haar een coördinatieprobleem. Ik werd doorverwezen naar een revalidatiearts ondanks mijn mededeling dat ik 2 jaar tevoren al bij zo iemand geweest was. Een verlegenheidsverwijs?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgdrager, A.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.