Waardering over Duijn, D.A.M., Fysiotherapiepraktijk Fysio- & Manuele therapiepraktijk Lawant - Heerhugowaard op 13 februari 2013

9.5

Wij zijn bij Nienke Duijn geweest met onze jongste kind van 5. Vanwege motoriek problemen. Haar onderzoek is uitgebreid en wordt ons duidelijk uitgelegd. Ook wordt ons verteld wat de behandeling zal in houden, hoe en hoelang. Nienke is super met kinderen en onze dochter had altijd zin om heen te gaan. Het was voor haar geen behandeling maar speeltijd. Het resultaat uiteindelijk is ongelofelijk. We hebben een enthousiast, en sterk kind. die haar 'mannetje' staat. Nienke super bedankt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Duijn, D.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.