Oefentherapeut Koster, P.

Specialisme
Mensendieck
Er zijn 21 waarderingen Waarderen

75 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Oefentherapiepraktijk Oefentherapie Koster, Gezondheidscentrum Lage Land - Rotterdam

13 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Pascalle is een heel prettig persoon en een zeer kundig professional. Ze communiceert helder over wat ze denkt dat er speelt en geeft net zo heldere oefeningen. Kortom helemaal top

9 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Beste Pascalle Koster, Goede oefeningen voorgeschreven gekregen. Wat ik ook als heel fijn heb ervaren, dat je in de praktijk 1 op 1 de oefeningen uitvoert. Het schrift met de tekeningen ideaal. Zo...

15 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Onze zoon van 13 jaar had last van lage rugklachten, scoliose. Hij is door mevr. Koster in paar weken tijd hele goed en fijn geholpen. Nu pijn vrij en loopt mooi recht, met dank aan mevr. Koster!

1 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben erg fijn geholpen door Pascalle en binnen een aantal sessies (4-5) is er goede vooruitgang geboekt m.b.t. mijn slaapproblemen. Prettig in de omgang en weet waar ze het over heeft, zeker een...

11 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Mevr.Koster heeft met zorg en aandacht Geholpen met mijn probleem. Er was duidelijke uitleg en op maat gemaakte oefeningen. Ik had inslaap problemen Nu na 5 behandelingen heb ik genoeg Munitie om het...

9.4

1 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

Er werd goed geluisterd, wanneer ik tussen de afspraken door elke klachten had deed ze er alles aan om een plekje te vinden en mij te helpen. Tijdens de corona periode ook online sessies gedaan....

9.1

28 september 2020 - Geplaatst door de redactie

Pascalle denkt heel fijn met je mee. Ze is realistisch en heel erg goed in haar vak. Ik zou haar zeker aanraden.

31 augustus 2020 - Geplaatst door de redactie

Geen verbeteringen. Alles was oke. En bijzonder ik was redelijk snel van mijn klachten af. Dus positief resultaat.

27 augustus 2020 - Geplaatst door de redactie

Goed aandacht besteed aan de klachten en problemen. Het was altijd prettig om daar naartoe te gaan. Effectieve oefeningen die me goed geholpen hebben. 100% niks te klagen.

22 juli 2020 - Geplaatst door de redactie

Goede analyse van probleem en bruikbare oplossing met oefeningen.

7.9

17 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben flink vooruit gegaan met mijn slaap ik sliep gemiddedl 4 uur per nacht en nu tegen de 7 uur.Ik kreeg goede tips en uitleg en ben haar dankbaar voor deze therapie.

17 februari 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik vond de behandelingen erg fijn verlopen altijd, de juiste oefeningen kreeg ik mee naar huis zodat mijn klachten volledig zijn verdwenen!

17 januari 2020 - Geplaatst door de redactie

Pascalle luistert goed en behandelt 'op maat'. Geduldig, doortastend en kundig.

9.5

5 december 2019 - Geplaatst door de redactie

De oefeningen worden zeer goed uitgelegd en met een tekeningetje in een persoonlijk oefenschrift (waarin nog meer informatie staat) vastgelegd. Dit vond ik heel erg prettig. Ben verder over alles...

9.5

19 november 2019 - Geplaatst door de redactie

Kom al jaren voor verschillende klachten bij mevr Koster. Zeer kundig! Goede uitleg en instructie en behandeling. Kan er snel terecht!

31 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Goed geholpen met oefeningen die je ook makkelijk thuis kunt doen

6 juli 2019 - Geplaatst door de redactie

Goede behandeling voor mijn ademhaling prima oefeningen

7 februari 2019 - Geplaatst door de redactie

Trainingsoefeningen hebben het beoofde effect gehad. goede inschatting van mijn karakter wat hielp bij de aanpak (van mijn bekken)

22 november 2018 - Geplaatst door de redactie

Mevrouw Koster is een zeer goede therapeute.

21 oktober 2018 - Geplaatst door de redactie

Luistert prima en schrijft de oefeningen op in een speciaal boekje.

9.3