Waardering over Lizier-Rodriguez Barrientos, M.A., Oefentherapiepraktijk Mensendieck & Massage Praktijk Almere - Almere op 13 juni 2015

8.7
  • Neuropathieën

Miriam heeft mij heel erg goed geholpen. De zenuwpijn in mijn been was heel erg snel verholpen door de juiste houding aan te meten zoals Miriam heeft laten zien. Ben erg tevreden met het resultaat. En omdat mijn houding anders is nu, kreeg ik ergens anders klachten. Daar heeft Miriam ook goed naar gekeken en mij laten zien hoe ik mijn houding kan verbeteren.

Reactie van/namens Lizier-Rodriguez Barrientos, M.A.

Ben blij dat ik u heb kunnen helpen met uw zenuw pijnen en u een goede houding heb kunnen leren toepassen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lizier-Rodriguez Barrientos, M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.