Waardering over Pijpers, J.C., Oefentherapiepraktijk Praktijk Natuurlijk Bewegen - Uithoorn op 9 september 2011

9.8

Judith Pijpers heeft een bijzondere manier van werken. Door haar oefeningen voel ik waar het om draait, en mijn lichaam neemt het spelenderwijs over. Daarbij heeft ze oog voor het psychische deel van mijn wezen, dat een rol speelt bij de houding van mijn lichaam. Het gaat niet om een goede of foute houding, maar het me eigen maken en realiseren van de mogelijkheden die ik heb in mijn lichaam. Ook de lichaamstaal die een mens bezigt komt hierbij aan bod. Het is iedere keer weer een vreugde om met haar aan de slag te mogen gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pijpers, J.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.