Waardering over Ritskes, M., Oefentherapiepraktijk Ontspannen bewegen, Oefentherapie Mensendieck praktijk, locatie Heemstede, Burgemeester van Lennepweg - Heemstede op 23 november 2018

9.8
  • Rughernia

Ik kwam voor de eerste keer binnen helemaal krom- en scheeflopend met twee krukken en met veel pijn. Dit na een hernia-operatie en veel voor- en na-geschiedenis. Ik kon mij niet meer voorstellen dat ik ooit nog normaal zou kunnen lopen. Door de behandelingen en oefeningen die ik meekreeg gebeurde na enkele maanden het wonder dat ik zonder krukken weer helemaal rechtop kon lopen. Mijn rug is nog wel kwetsbaar en ik zal nog wel langere tijd de oefeningen thuis moeten doen maar ik heb het gevoel dat er een wonder is gebeurd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ritskes, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.